Košarica

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta URL http://trgovina.selsen.si  (v nadaljevanju spletno mesto) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in obravnavajo delovanje spletne prodaje na spletnem mestu ponudnika in pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Opredelitev pojmov:

  • S spletno trgovino URL http://trgovina.selsen.si (v nadaljevanju tudi » spletna trgovina«) upravlja podjetje (v nadaljevanju: Ponudnik):
    • Naziv: SELSEN d.o.o.
    • Naslov: Selšček 24, 1382 Begunje pri Cerknici
    • Matična številka: 1785524000
    • Davčna številka: SI 87631954
    • TRR: SI56 0311 5100 0110 396
    • Družba je vpisana v registiru Okrožnega sodišča v Ljubljani št. vpisa 1/37087/00

 

  • Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino in/ali je kupec v spletni trgovini
  • Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
  • Registracija: s postopkom obiskovalec pridobi uporabniško ime in  geslo, ki ga nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.


Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba in spletna prodaja


Spletna trgovina je namenjena informiranju kupcev o proizvodih iz ponudbe z možnostjo nakupa izbranih artiklov. Spletni nakup je možen le za artikle, pri katerih je ponujena možnost “Dodaj v košarico”. Artikli, ki niso označeni z oznako “dodaj v košarico” ni mogoče kupiti v spletni prodaji in so na voljo le v redni prodaji oz. po predhodnem povpraševanju.


Cene

Cene označene na spletnem mestu so redne cene, razen če niso jasno označene kot znižane cene ali akcijske cene ter lahko veljajo le za spletno mesto in v primeru spletnega nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico do korekcije cen v redni prodaji, razen v primerih, ko je sklenjen pisni dogovor o ceni “povpraševanje – ponudba”. Akcijske ponudbe so časovno omejene oz. omejene z zalogo (do odprodaje zalog), kar je jasno navedeno poleg artikla oz. v spletni trgovini.

Vse cene na spletnem mestu že vsebujejo zakonsko predpisan davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi, nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila na načine navedenimi v nadaljevanju.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

V primeru, da ponudnik iz utemeljenih razlogov ne more zagotoviti dogovorjenih pogojev, je le ta dolžan obvestiti kupca o spremembi. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v takem primeru kupcu ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.


Postopek nakupa

Za pregledovanje vsebin na spletnem mestu ne potrebujete predhodne registracije. Prav tako registracija ni pogoj za nakup. Prednost registracije je omogočen vpogled v zgodovino naročil.

Artikli, ki so namenjeni spletni prodaji so označeni z oznako “dodaj v košarico”. Če želite tak artikel kupiti kliknete na omenjeno ikono in začel se bo postopek nakupa. Do košarice lahko dostopate v vsakem trenutku preko povezave “Košarica”.

Ustrezne artikle dodate v košarico in po želji nadaljujete z dodajanjem. Artikle v košarici lahko poljubno izbrišete ali popravite vneseno količino, pri čemer se sproti preračunava vrednost košarice.

Ko ste izbiranje v katalogu zaključili in so vsi izbrani artikli v Košarici nadaljujete s postopkom:

  1. Preverite količino in zneske vseh vnesenih artiklov v košarici
  2. Kliknete gumb “Nadaljuj na blagajno”
  3. Izpolnite vsa navedena polja o plačniku in dostavi
    4. Izberete način plačila
    5. Izberete način dostave
  4. V primeru, da se naslov za dostavo razlikuje od naslova plačnika (npr. želite pošiljko prejeti na delovno mesto…) označite polje “Dostavi na drug naslov” in izpolnite zahtevana polja.

Preden oddate naročilo lahko preverite podatke, ki so bili izpolnjeni za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa artiklov ali količine, lahko napake popravite v košarici. V kolikor naročila ne želite oddati, lahko stran zaprete oz. zapustite oddajo naročila in tako prekinete oddajo in potrditev naročila. V kolikor je katero od zahtevanih polj prazno, vas bo aplikacija na to opozorila.

Ko ste z nakupovanjem zaključili ter izpolnili vse potrebne podatke kliknite gumb ‘Zaključite nakup’. Ob  kliku na ta gumb ste izrecno opozorjeni na Pogoje poslovanja in zahtevana je potrditev, da ste seznanjeni s celotnim besedilom Splošnih pogojev, ki so tu navedeni, in da z njimi v celoti soglašate.

Po potrditvi se kopija naročila odpošlje na elektronski naslov, ki ste ga navedli v postopku nakupa.

Naročilo bo potrjeno v največ 2 delovnih dneh oz. običajno v najkrajšem možnem času. V primeru, da bi se bistveno spremenili pogoji iz naročila (cena, stroški dostave ali dobavni rok,…) vas bomo na tej stopnji kontaktirali preko elektronske pošte ali telefona.

 

Plačilo

Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:

  • z neposredno bančno transakcijo oz. po predračunu na račun podjetja in TRR kot je naveden na predračunu (poravnate ga lahko preko spletnega bančništva, na banki ali na pošti. Po opravljenem plačilu nam lahko po e-pošti pošljete potrdilo o plačilu in s tem omogočite hitrejšo obravnavo vašega naročila)
  • preko sistema PayPal (po oddaji naročila se vam bo odprlo okno za vpis v PayPal račun, ki zagotavlja varno plačevanje in sprejem plačil in kjer boste nato potrdili plačilo.)
  • tudi ob osebnem prevzemu mora biti naročilo predhodno plačano (plačilo z gotovino ni mogoče).

Stroški dostave

Stroški poštnine se obračunajo po veljavnem ceniku ponudnika in so jasno prikazani pred oddajo naročila.

Dostava blaga je omejena na ozemlje Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli pri naročilu ob navedbi podatkov za izstavitev računa oz. v sklopu “podatki o plačniku in dostavi” . Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, prevoznik skladno s svojo običajno poslovno prakso pusti obvestilo, kakšne so možnosti prevzema paketa.

Pri osebnem prevzemu kupec oziroma naročnik ne plača stroškov dostave. Osebni prevzem je mogoč na naslovu ponudnika, od ponedeljka do petka, med 7:00 in 15:00 oz. po individualnem dogovoru.

 

Izstavljanje računov

Podjetje pošlje kupcu račun za naročeno blago ali storitev v obliki PDF dokumenta na e-poštni naslov ali pa je račun priložen v paketu v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na sedežu Ponudnika. Kupec lahko zahteva ponovni izpis tako, da zaprosi zanj na naslov: info@selsen.si. Kupcu bomo pogodbo (naročilo, račun) ponovno poslali na želen naslov (e-naslov ali klasični poštni naslov).

 

Pravica do odstopa od pogodbe 

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje SELSEN d.o.o., Selšček 24, 1382 Begunje pri Cerknici, 051 380 316, info@selsen.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Obrazec za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo .

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka,

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 

Neskladnost blaga

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Neskladnost lahko uveljavljate, če zaznate, da artikel:

  • nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana
  • nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane
  • je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

V primeru, da se neskladnost pokaže v manj kot tridesetih dneh po dobavi blaga, ima kupec t.i. pravico do zavrnitve – v tem času lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine.

Kupec lahko skladno s ZVPot-1 najprej zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga s popravilom ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom. Če prodajalec tega zahtevka ne izpolni, lahko kupec zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo kupnine.

Kako uveljavite reklamacijo zaradi neskladnosti:

  1. izpolnite obrazec – Obrazec – Neskladnost
  2. obrazec pošljite na e-naslov info@selsen.si.
  3. Po prejemu zahteve vas bomo kontaktirali glede prevzema artikla.

 

Napaka s strani ponudnika

V primeru napake s strani ponudnika pri dobavi katerih koli izdelkov kupcu, lahko slednji glede tega kontaktira ponudnika, ki bo primer v najkrajšem možnem času rešil sporazumno s kupcem. Kontakt s ponudnikom je v takšnih primerih ključen za uspešno razrešitev nastale situacije.

 

Garancija

Garancija velja za artikle, ki so opremljeni z garancijskim listom. Garancija velja pod pogoji, ki so navedeni na priloženem garancijskem listu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@selsen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:
Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si

Close Popup

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Open Privacy settings